Profesoara Irina Căpățînă: Nu pot să predau nimic din ce înseamnă literatură română la ...

Într-un interviu recent, profesoara Irina Căpățînă a abordat provocările cu care se confruntă în încercarea de a preda literatura română într-un mod captivant și relevant pentru elevii săi. Ea a subliniat dificultățile întâmpinate în apropierea elevilor de lectură, menționând că, în prezent, mulți dintre aceștia își pierd interesul pentru cărți. Căpățînă consideră că responsabilitatea nu ar trebui să cadă doar pe umerii profesorului de literatură, ci că este necesar un efort concertat din partea întregului corp profesoral pentru a stimula interesul elevilor față de cărți și lectură. Profesoara a evidențiat că, pentru a reuși să motiveze elevii, este important ca toți colegii să colaboreze și să promoveze activ lectura. Ea a sugerat că un program educațional coerent, în care cartea să fie în centrul activităților didactice, ar putea face diferența. În opinia ei, astfel de eforturi nu doar că vor îmbogăți cunoștințele elevilor, dar vor dezvolta și o atitudine pozitivă față de studiul literaturii. Dacă doriți să aflați mai multe despre perspectiva Irinei Căpățînă și sugestiile sale pentru reformarea predării literaturii române, vă invităm să citiți articolul complet.

Cititi integral: AICI

Comunitate